Beste leden, ouders, familie en supporters,

Zoals jullie waarschijnlijk nu allemaal wel weten, de media staat er immers vol mee, zijn we abrupt uit onze corona slaap gehaald, maar nu eindelijk een keer met positief nieuws!

Maandagavond heeft de KNVB de Regiocup gelanceerd voor de jeugd tot 18 jaar, aanvang zaterdag 5 juni!

We hadden er eigenlijk al niet meer op gerekend, maar we zijn er natuurlijk super blij mee!
Als er 1 ding is wat we geleerd hebben tijdens deze Corona pandemie is het snel reageren op veranderende situaties en rap schakelen om er voor te zorgen dat al onze teams mee kunnen doen.
Chapeau voor de VV Bergambacht TC en JC leden die hier het voortouw in hebben genomen, top!

Wel nog even een paar spelregels voor sporten tot 18 jaar per 5 juni.
We zitten met ons hoofd nog helemaal in de corona beperkingen dus het zal nu ook weer even wennen zijn om terug te gaan naar het vroegere normaal 😉.
Dat doen we daarom ook stap voor stap, met elkaar.=
  • Er wordt nog steeds gespeeld zonder publiek, maar ouders die rijden naar uitwedstrijden zijn natuurlijk uitgezonderd! Er is hierin geen maximum, maar gebruik allen het gezonde verstand en houdt rekening met de regels bij de betreffende club waar gespeeld wordt.
  • Er zijn geen beperkingen voor kleedkamers en douchen.
  • Sportkantines zijn weer open.
  • 18 en ouder moeten nog steeds 1,5 meter afstand houden.

Alle verenigingen zitten in dezelfde situatie en moeten zeer snel schakelen om de Regiocup te kunnen organiseren
VV Bergambacht is er klaar voor, maar aub begrip en geduld voor als je een vereniging bezoekt.
Niet iedereen zal, op deze korte termijn, alles tot in de puntjes geregeld hebben en iedereen doet het op zijn eigen manier.

Alle wedstrijdinformatie wordt door de KNVB gecommuniceerd via de Voetbal.nl app.
Iedereen heeft toegang tot deze app met een eigen account.
Voetbal.nl update ook onze website, maar de leiders zullen de teams zoveel als mogelijk informeren (via de normale team app groepen).

Tot slot: Bij deze heel veel sportief plezier op de velden de komende 4 weken! Jullie hebben het verdiend na een lange tijd wachten!
Het was een lang seizoen, waar onderling veel gevoetbald is, maar nu eindelijk weer voor het echie!
Een groot compliment voor jullie inzet en opkomst bij de zaterdagactiviteiten, net als de organisatie hiervoor: bedankt!

Groet,
Rene ter Braak