Aan alle (oud)leden van 18 jaar en ouder en sponsoren van v.v. Bergambacht

Zaterdag 14 september aanstaande is de reünie van voetbal- en supportersvereniging v.v. Bergambacht. Inmidddels is het programma bekend. De reüniecommissie heet iedereen van harte welkom op 14 september 2013 van 14.30 - 21.00 uur in het clubgebouw van v.v. Bergambacht.

Het officiële gedeelte van de reünie begint om 15.00 uur en is om 18.00 uur afgelopen. Aansluitend zullen de nieuwe kleedkamers en trainingspakken, die aankomend seizoen in gebruik worden genomen, geopend en gepresenteerd worden. Om 18.30 uur gaat de muziek aan en wordt de dag feestelijk afgesloten. Niemand is verplicht te blijven en alles is vrijblijvend. Bent u eerder op de dag verhinderd, schuif dan gerust later op de dag aan.

Programma:

14.30 uur Inloop en ontvangst in het clubgebouw van v.v. Bergambacht
15.00 uur Opening en welkom
15.45 uur Toespraak Arie van Erk, Burgemeester van Bergambacht
16.30 uur Speech John van Herk met hoogtepunten 80 jaar voetbalvereniging en 50 jaar supportersvereniging
17.15 uur Optreden John Lennon
18.00 uur Officiële afsluiting reünie Hierna worden de nieuwe kleedkamers geopend
18.15 uur Presentatie nieuwe clubtenue en trainingspakken
18.30 uur Muziek tot 21.00 uur

We hopen op een zeer geslaagde dag! Tot de 14e!

Reüniecommissie v.v. Bergambacht

P.S.: u, met eventueel een introducé, kunt zich nog steeds aanmelden. Dit kan bij John van Herk via mail (Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.) of telefonisch (tel: 0182-353211).

Door wijzigingen in (email)adressen kan het voorkomen dat oud-leden en/of huidige leden geen uitnodiging hebben gehad. Uiteraard zijn deze mensen wel van harte welkom. Mogelijk kent u iemand die geen uitnodiging heeft gehad. Spoort u deze mensen vooral aan om ook naar de reünie te komen. Zij kunnen zich alsnog opgeven bij de reüniecontactpersoon John van Herk.