In onze nieuwsbrief van 16 oktober hebben jullie kunnen lezen dat we ook dit jaar weer de spectaculaire boterletteractie organiseren. De boterletters, kerstkransen en kerststollen worden dit jaar voor ons gebakken door bakker Arjan van der Eijk, 'De Echte Bakker'. Misschien hebben jullie het ook al wel in de krant gelezen? Arjan van der Eijk heeft de roomboter amandelstavencompetitie van 2020 gewonnen! Hij bakt volgens de jury dus de lekkerste amandelstaven van Nederland!

Voor onze boterletters worden dezelfde ingrediënten gebruikt! Ben je benieuwd naar de smaak en wil je niet in de rij te hoeven staan voor de bakkerij? Bestel dan een boterletter, kerstkrans en/of kerststol via V.V. Bergambacht. De lekkernijen zijn te bestellen via onze jeugdleden of door een mailtje te sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Wij zorgen er dan voor dat uw bestelling tijdig bij u wordt afgeleverd.

Ook als bedrijf kunt u natuurlijk weer boterletters, kerstkransen en/of kerststollen bestellen. Dit kan op het formulier van onze jeugdleden maar ook via ons bestelformulier voor ondernemingen: Klik hier voor het formulier.