Beste leden,

Met Rabo ClubSupport geeft de Rabobank ieder jaar een deel van haar winst aan verenigingen. Ook dit jaar weer.

Heb je een rekening bij de Rabobank en ben je lid van de bank dan kun je stemmen tussen 5 en 25 oktober 2020. Het is dit jaar mogelijk om te stemmen via de Rabobank app of als je ingelogd bent op de website van de Rabobank. Hiervoor is geen stemcode nodig!

Rabobank leden mogen vanaf 12 jaar mee stemmen voor de Rabo Clubsupport. Ieder Rabobanklid mag 5 stemmen uitbrengen, waarvan max. 2 op dezelfde vereniging of stichting. Je kunt dus op meerdere verenigingen jouw stem uitbrengen.

V.V. Bergambacht heeft zich ook aangemeld. Nadat we de bijdrage van vorig jaar hebben besteed aan de aanschaf van LED-verlichting/zonnepanelen, willen we de bijdrage dit jaar besteden aan het realiseren van een overkappig tussen de kantine en kleedkamers, zodat we in de toekomst, als de kantine weer open mag, meer mensen een beschutte plaats langs de lijn kunnen bieden!

Ben je nog geen lid van de Rabobank, maar heb je wel een bankrekening bij de bank. Ga dan naar www.rabo-clubsupport.nl/hollandse-ijssel en meld je aan als lid. Het kost je niets, maar je kunt wel daardoor jouw favoriete vereniging steunen.

Wij hopen graag op je stem.

Met vriendelijke groet,

Bestuur V.V. Bergambacht