Zaterdag 13 april a.s. van 12.00 tot 16.00 uur brengt het campagneteam van 'Bob in de Sportkantine' een bezoek aan voetbalvereniging Bergambacht.

Het doel van de campagne ‘Bob in de Sportkantine’ is om bewustzijn creëren van de gevaren van alcohol en verkeer, en te zorgen dat kantinebezoekers met elkaar afspreken wie als Bob zijn sportvrienden naar huis brengt. De campagne spoort kantinebezoekers op een positieve manier aan om alcoholvrij aan het verkeer deel te nemen.

Het campagneteam zal herkenbare, gele jasjes dragen met het logo van Bob. Zij zullen op verschillende manieren aandacht vragen voor Bob:

1.    Door het afnemen van blaastesten bij kantinesupporters en supporters

2.    Door het stellen van vragen uit de Bob quiz

3.    Door in gesprek te gaan met kantinebezoekers en supporters.

4.    Met behulp van een schietwedstrijd.

De eerste 3 zaken zal het campagneteam gedurende het bezoek uitvoeren op het gehele terrein van onze vereniging. Zij zullen rondlopen en zo veel mogelijk kantinebezoekers en supporters proberen aan te spreken. De schietwedstrijd houdt in dat er een ‘Bob goal’ wordt neergezet, een goal met een doek ervoor, met enkele gaten. Door de voetbal in de gaten te schieten kan er een ‘Bob gescoord worden’.  Bovenstaande zijn acties die het campagneteam doet om op een positieve manier bewustzijn voor Bob te creëren!