Eind november 2012 alweer, de dagen worden korter en onze kids zijn al weer hyper omdat het Sinterklaasfeest er weer aan komt. Ondertussen zitten we bij de VV Bergambacht natuurlijk ook niet stil, het voetbalseizoen is weer in volle gang. Elk jaar weer een hele operatie om alle teams in te delen en van leiders te voorzien, clubkleding uit te reiken en ervoor zorgen dat alle elftallen van deskundige trainers worden voorzien om ze de kneepjes van het voetbalspel bij te brengen. Natuurlijk is het allemaal weer gelukt, maar waar mensen werken worden soms foutjes gemaakt. Die worden dan ook weer snel hersteld en rechtgezet. Sta eens stil bij al het 'vrijwilligers' werk achter de schermen van onze vereniging. Dit is echt iets waar we trots op kunnen zijn!

Drukke tijden
Waar zijn we voor de rest nog mee bezig geweest? We hebben een nieuw vijfjarig kleding sponsorcontract afgesloten met Hummel en Oskam, een aantal teams is al voorzien van de nieuwe Hummel trainingspakken en als alle plannen doorgaan en we de juiste sponsoren vinden, zullen we proberen voor het volgende seizoen alle teams van nieuwe trainingspakken te voorzien. Daarnaast is er een nieuw clubshirt ontworpen, in samenwerking met Hummel. Ook dit nieuwe shirt zal gefaseerd worden geïntroduceerd, samen met de verschillende shirtsponsoren. Ook zijn we natuurlijk nog druk bezig met de bouwplannen. Helaas was het vorige plan te duur maar intussen ligt er al een nieuw plan op tafel, iets minder ambitieus maar wel gebaseerd op onze eerste dringende behoefte,namelijk meer en betere kleedkamers. Verdere details presenteren we op de jaarvergadering op 17 december aanstaande. Er zijn twee nieuwe commissies gestart, de Vrijwilligerscommissie en de Normen en Waarden commissie, voor beide commissies zoeken we nog steeds enkele dragende vrijwilligers. Heeft u interesse? Aarzel dan niet en meld u aan. Meer gegevens vindt u elder in deze nieuwsbrief of op onze website!

Ik zou nog twee pagina's kunnen vullen met wat er allemaal speelt binnen onze vereniging, van de trotse prestaties van onze vele teams tot incidenten langs de zijlijn van van de jongste jeugdteams. Maar het komt erop neer dat VV Bergambacht een trotse dorpsvereniging is met duidelijke normen en waarden waarin sportiviteit en het dorpse altijd bovenaan staan, zolang alle leden, van jong tot oud, dit blijven uitdragen. Zo kunnen we allemaal trots blijven op en waar onze vereniging voor staat!

Rest mij jullie allemaal een zeer gezellig Sinterklaasfeest te wensen en natuurlijk alvast hele goede feestdagen, voordat je het weet is het alweer 2013!

Rene ter Braak, voorzitter