Sportpark Gelkenes was gisterenavond het decor voor de tweede oefenwedstrijd in de voorbereiding voor V.V. Bergambacht tegen Groot-Ammers. Na de nederlaag van afgelopen week tegen Lopik, wist er deze keer wel te worden gewonnen. Het werd 1-3 voor de blauwzwarten.

De oefenwedstrijd tussen Bergambacht en Groot-Ammers die ieder jaar in de voorbereiding staat ingepland, het ene jaar speelt Bergambacht thuis en het andere jaar speelt Groot-Ammers thuis, werd dit jaar afgewerkt bij de overburen. In de eerste helft kwam Groot-Ammers nog op een 1-0 voorsprong. Na rust was het Farouk el Kadiri, met zijn tweede doelpunt in deze voorbereiding, die de 1-1 aantekende. Luuk Botter zorgde vervolgens voor de 1-2 voorsprong, waarna Rody Bezemer de eindstand op 1-3 bepaalde voor de ploeg van Bert Potuijt. Zo wordt de voorbereiding afgesloten met een positief resultaat, winst!

Zaterdag staat de eerste bekerwedstrijd gepland. Op het eigen Sportpark Hofkamp zal om 15:00 uur worden afgetrapt tegen SPV’81 uit Polsbroek.