Wekelijks worden er ruim 31.000 wedstrijden gespeeld op de Nederlandse velden. Tijdens en rondom deze wedstrijden gebeurt er van alles op de vereniging dat het onderwerp sportiviteit en respect raakt. Als voetbalbond wil de KNVB ongewenst gedrag - en de negatieve beeldvorming daarover - bespreekbaar maken en positief veranderen. Via een bewustwordingcampagne vragen ze aandacht voor meer sportiviteit en respect op en rond de velden.

Hieronder kun je alvast het bijbehorende filmpje bekijken. Ben je enthousiast? Deel dit filmpje dan vooral binnen onze vereniging! Door het filmpje te communiceren via bijvoorbeeld de verenigingswebsite of social media-kanalen, laat je zien dat onze vereniging aandacht heeft voor sportiviteit en respect.

Lees het volledige bericht hier