Bekijk hier de online versie van de nieuwsbrief!

Woensdag 28 maart a.s.: gratis FC Schalke 04 democlinic

Om jullie alvast een voorproefje te geven van de FC Schalke 04 voetbalclinic die op 23 en 24 oktober 2018 plaatsvindt bij onze vereniging, komen er a.s. woensdag al door FC Schalke 04 opgeleide trainers naar vv Bergambacht. Zij geven een democlinic waar iedereen van onze vereniging gratis aan mee kan doen.

Er zijn 2x 50 plaatsen beschikbaar en je mag ook al je vriendjes en vriendinnetjes opgeven. Hoe? Stuur deze inschrijflink door: http://bit.ly/vvBergambacht

Meer info:
Locatie : vv Bergambacht
Datum : 28 maart 2018
Voor wie : iedereen tussen de 6 t/m 17 jaar die lid is van een voetbalvereniging
Hoe laat : van 16.30 uur t/m 18.30 uur
Inschrijven via : http://bit.ly/vvBergambacht

De reguliere trainingen van woensdag 28 maart a.s. voor de JO7, JO8-1, JO82, JO9-1, JO9-2, JO11-1, JO11-2, JO11-3 en JO11-4 komen hiermee te vervallen.

Zaalvoetbalteam kampioen!

Sinds vorig jaar heeft VV Bergambacht een zaalvoetbalteam. Als beginnende ploeg startte zij in de 5e klasse en eindigde op een mooie 3e plaats op de ranglijst. Dit seizoen werden zij ingedeeld in de 3e klasse. Een hoger niveau wat al veel mooie wedstrijden heeft opgeleverd. Met nog 6 wedstrijden te gaan moesten zij afgelopen woensdag aantreden tegen WIA13, de nummer twee op de ranglijst. Bij winst konden zij kampioen worden. Het publiek was in grote getale naar de Waard gekomen om het team aan te moedigen. De eerste helft voelden de mannen nog enige druk en ging het gelijk op. De tweede helft gingen ze echter los en zo eindigde de wedstrijd met een mooie overwinning van 10-5. En dus het kampioenschap! Hierbij feliciteren wij de mannen met dit kampioenschap.

Benieuwd naar hun spel? Woensdag 4 april spelen zij om 21.45 uur thuis voor de kwartfinale van de beker. Bent u er ook bij om hen aan te moedigen?

V.V. Bergambacht doet mee met de Rabobank Clubkas Campagne

Rabobank Krimpenerwaard organiseert net als vorig jaar de Rabobank Clubkas Campagne en stelt 60.000 euro beschikbaar voor clubs uit de omgeving!

Ook wij doen mee om een mooi sponsorbedrag bij elkaar te sparen. Hier hebben we jouw hulp bij nodig!

Ben jij lid van Rabobank Krimpenerwaard? Stem dan tussen 27 maart tot en met 10 april op onze vereniging via www.clubkascampagne.nl. Laat je omgeving weten dat wij meedoen en verzamel zoveel mogelijk stemmen.

Als klant van de Rabobank, ben je niet automatische lid. Dus nog geen lid, maar wil je wel stemmen? Meld je aan via rabobank.nl/krimpenerwaard en kom in actie!

Elke stem is geld waard!

Vrijdag 6 april lege statiegeldflessen ophaalactie V.V. Bergambacht

Vrijdag 6 april zullen onze jeugdleden en leiders opnieuw met auto's en aanhangers door het dorp trekken https://gallery.mailchimp.com/124bed7fc61467c87668401f2/images/07d18436-eaa8-4dfb-a0fd-e89aca3e024b.jpgom statiegeldflessen op te halen.

Bewaar vanaf nu al je lege statiegeldflessen en lege bierkratjes voor deze actie op 6 april a.s. Vertel het aan de buren en je familie, zodat we kleedkamersvol met statiegeldflessen en lege kratten kunnen ophalen!

Alle pupillen van de JO7, JO8, JO9, JO11, JO13 en MO13-teams doen mee aan deze activiteit. Zij ontvangen hierover meer informatie via hun leiders.

Zet 6 april (18.00 - 20.00 uur) dus vast in je agenda. Het is echt noodzaak dat alle kinderen deelnemen, dus alleen als je ECHT niet kan, meld je je af bij je leider. Ouders die hun steentje kunnen bijdragen (begeleiding en/of auto/aanhanger) zijn erg welkom! Vorig jaar is wel gebleken dat het best een hele klus is en vele handen maken licht werk.

De statiegeldflessen actie wordt georganiseerd in samenwerking met supermarkt Plus Van der Vlist, Lidl Bergambacht en met goedkeuring van de Gemeente Krimpenerwaard.

Vorig jaar, tijdens onze tweede editie van de statiegeldflessenactie, was het tussen 18.00 - 20.00 echt een drukte van belang. Auto's en busjes reden heen en weer, kinderen en ouders stonden driftig de BigBags vol te laden met statiegeldflessen. Ook de bierkratjes stapelden zich op. Vorig jaar wisten we een bedrag van ruim € 1.150,00 op te halen. Hopelijk, met jullie hulp, kunnen we daar dit jaar overheen!

Webshop

Het is zover! De Ledenshop op onze V.V. Bergambacht website is online! Goed nieuws, want alle leden kunnen deze direct gebruiken. Hiermee leggen wij als vereniging een belangrijk puzzelstukje voor jullie als leden, want vanaf nu kunnen jullie starten met het kopen van je eigen clubcollectie! Kijk op www.vvbergambacht.nl voor meer informatie!

Zondag 15 april bestaat onze voetbalvereniging 85 jaar.

In aanloop hierop organiseren wij zaterdag 14 april a.s. een feestavond voor al onze leden, oud-leden, sponsors en supporters.

We gaan er echt een feest van maken! Denk bijvoorbeeld aan een pannaveld en springkussens voor de kinderen, live muziek,heerlijke hapjes, een drankje om te toosten, oude herinneringen en vooral heel veel gezelligheid voor jong en oud.

Jij bent er toch ook bij??

Deze avond zal er tevens voor iedereen die op de foto is gegaan voor een individueel voetbalplaatje een leuke herinnering klaar liggen!

Tot slot wensen wij alle teams, elftallen een prettig slot van de competitie toe.

Met vriendelijke groet,

Bestuur V.V. Bergambacht

Ben je lid van v.v. Bergambacht en heb je deze nieuwsbrief niet rechtstreeks ontvangen, stuur dan een e-mailbericht naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. en geef je e-mailadres door, dan kunnen we checken of dit ook het e-mailadres is wat wij al van je hebben en het zonodig aanpassen.