Om de nieuwbouwplannen te financieren hebben er vorig jaar al veel acties plaatsgevonden. Deze acties hebben al 9.100 euro aan opbrengst opgeleverd!!! Een heel mooi resultaat, gerealiseerd door het Nieuwbouw activiteitenteam en alle leden die zich hiervoor hebben ingespannen en hebben meegedaan aan de acties.

Voor de financiering van de nieuwbouwplannen is echter nog meer geld nodig. Naast een lening bij de bank zijn we voornemens om op korte termijn obligaties uit te gaan geven. Leden, sponsoren en sympathisanten zal worden gevraagd om door het kopen van een obligatie van 50 euro de vereniging te voorzien van een goedkope vorm van financiering.

Hierbij benadrkken we dat een obligatie niet een éénmalige sponsoring is aan de club, maar dat deze obligatie weer wordt terugbetaald door de vereniging. Via een jaarlijkse uitloting zal er gedurende 10 jaar worden bepaald welke obligatiehouder zijn obligatie weer kan inleveren tegen de waarde van 50 euro, vermeerderd met een rentevergoeding van 1%. Op deze manier zou je een obligatie kunnen zien als leuk spaarbedrag voor bijvoorbeeld een kind of een kleinkind.

Het volledige obligatiereglement zal binnenkort worden uitgewerkt en worden verspreid aan de leden via de website en via een mailing. Voor vragen kunt u te allen tijde terecht bij het dagelijks bestuur of de leden van de financiële commissie.

De financiële commissie

Reeds gerealiseerde acties in 2012:
- Lege flessenactie
- Loterij met trekking op de braderie
- Schieten op het goede doel tijdens Tentenkamp
- Voetgolf op recreatieterrein “Lekweide”
- Veiling tijdens braderie
- De Rabobank wandel- en fietstocht