'Fietsen van Club naar Club… voor je Club!'

Beste (sportieve)leden,

Op zaterdag 27 mei 2017 is het zo ver, fietsen van Club naar Club... voor je Club! Doe mee met de leukste en gezelligste tocht in de Krimpenerwaard. Fietsend van club naar club kunt u genieten van de mooie omgeving, allerlei leuke activiteiten en tegelijkertijd toch nog even die goede voornemens oppakken.

Iedereen die het regionale voetbal een warm hart toedraagt mag deelnemen, vanaf de voetballertjes zelf, hun ouders en vrienden tot en met hun collega's die fan zijn van een andere regionale Club. Het doel van deze fietstocht is letterlijk fietsen voor je club! Er gaat dan ook € 5,00 naar de vereniging waar u start per startbewijs.

De fietstocht

U kunt kiezen tussen twee verschillende routes, 25 of 45 km. De verschillende routes zullen volledig worden aangegeven met pijlen langs de weg. Tijdens deze tocht fietst u van club naar club via de mooiste wegen uit de Krimpenerwaard.

Elke vereniging zal als rustplaats dienen waar u tevens ook kunt genieten van een kopje koffie, thee, limonade of een (gezonde) versnapering. Verder zal er EHBO aanwezig zijn, begeleiding op motoren en pechhulp voor als u pech krijgt onderweg. Kortom, de organisatie heeft aan alles gedacht!

Tussen 10:00 en 11:00 uur kunt u starten bij de kantine van V.V. Bergambacht. Hierna kunt u relaxed gaan fietsen en onderweg stoppen bij de rustplaatsen voor een hapje en een drankje. Gezelligheid kent geen tijd! Zorg alleen wel dat u voor 16:30 uur weer terug bent op de plaats waar je gestart bent. Hierna gaat het feestje uiteraard door op de vereniging.

Kijk voor meer informatie over het programma en de tocht op www.fietsenvoorjeclub.nl

Schrijf je nu in!

Voor  € 15,00 kunt u een startbewijs kopen. Elk startbewijs is inclusief 2 consumptiebonnen en gezonde versnaperingen voor onderweg bij de rustplaatsen.

Schrijf je in op: www.fietsenvoorjeclub.nl

Like de facebookpagina: www.facebook.com/fietsenvoorjeclub

Ps. Wood Industries verloot 38 prijzen onder alle deelnemers als je online bent ingeschreven! Waaronder een meubel cheque van € 1500, € 350 en € 250 euro!

VV Dilettant Krimpen aan de LekVV Lekkerkerk - VV Bergambacht

FC Perkouw Berkenwoude – VV Schoonhoven

U steunt met uw deelname direct uw favoriete voetbalvereniging.

Uw deelname zal zeker worden gewaardeerd!

U kunt voor meer informatiecontact met ons opnemen  per e-mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Met vriendelijke groet,

Team fietsen voor je club

WWW.FIETSENVOORJECLUB.NL