Verleden week woensdag speelde de Jo11-1 hun kwartfinale wedstrijd thuis tegen Excelsior Maassluis Jo11-1 voor de Voetbal Rijnmond Cup. De spelers Tim Veldhuijzen, Sjors Verschoor, Mischa Von, Hidde Veerman, Bas van Luit, Alec Spee, Mischa van Housselt, Sven Kraan en Lucy Heij maakten er een ongelofelijke avond van. Wat een lef en inzet zeg!

De coaches Jeroen van Luit en Robbert Spee hadden het team de juiste mentaliteit en focus meegegeven en zagen dat het geweldig ging. Een hoofdrol in de tweede helft voor de keeper Tim was wel nodig maar dan doen we de anderen tekort, die streden voor elke meter en speelden echt als een team. Dat is de kracht en de kwaliteit die de spelers hebben. Rust aan de bal en de diepte zoeken waar het kan.

Een ongelofelijk mooie overwinning was het gevolg en dat werd gevierd natuurlijk! De uitslag was 4-2 voor VV Bergambacht tegen een team dat in de Hoofdklasse speelt. Nu op naar de HALVE FINALE op 9 mei 2017 THUIS om 18.30 uur tegen de Betrokken Spartaan Jo11-1 Na deze wedstrijd speelt ook de JO19-1 hun HALVE FINALE om 20.00 uur.

BENT U ER OOK BIJ?

Gerard van Hove