De afgelopen weken zijn er weer meerdere jongens en meisjes Pupil van de Week geweest. We hadden Cas Bezemer en Fenna Bezemer als duo. Cas speelt als jonkie in de Jo9-2 en doet het fantastisch. Heeft mooie dribbels en schiet hard en gericht voor zijn leeftijd. Geweldig! Fenna speelt in de Mo13 en is dit jaar kampioen geworden met haar team. Ze is zeker niet bang voor de bal en het passen gaat ook heel goed. Knap hoor!

De Pupil van de Week wordt opgehaald door een lid van het 1e team en zo gaan ze samen naar de club. Op de club werden Cas en Fenna voorgesteld aan alle selectiespelers  en mochten ze aanschuiven bij de lunch. De tactische bespreking is nu geen geheim meer voor Cas en Fenna na zo'n middag en zij kunnen dit mooi tegen zijn/haar leiders doorgeven haha. Het schieten en passen met de reserves voor de wedstrijd en de 1 tegen 1 met de keeper van de tegenstander zijn ook een happening natuurlijk.

Na de wedstrijd kregen Cas en Fenna een mooie voetbal met alle handtekeningen van de spelers en de trainer Bert Potuyt.

Gerard van Hove