Op vrijdag 16 juni 2017 vanaf 17.00 uur t/m zaterdag 17 juni 17.00 uur organiseren wij weer een tentenkamp voor alle jongens en meisjes pupillen in de leeftijd van 5,5 t/m 11 jaar voetballend bij de voetbalvereniging Bergambacht.

Voor de nieuwe leden: tentenkamp is een fantastische happening die uw kind in zijn/haar voetbalcarrière beslist niet mag missen. Alle deelnemende pupillen worden  in gelijkwaardige teams  verdeeld en voorzien van 2 leiders en 24 uur vermaakt met veel voetbal, spelletjes en gezellige maaltijden. ’s Nachts wordt er geslapen in tenten. Sportiviteit en veel plezier staan voorop!

Mocht uw kind het niet aandurven om te blijven slapen, dan is dit geen probleem, maar het is wel de bedoeling dat hij of zij pas mee naar huis gaat, nadat vrijdagavond de laatste wedstrijd van het team is gespeeld en dat hij of zij ’s ochtends om 07.00 uur weer aanwezig is, omdat anders het team in het nadeel is.

Enkele weken geleden hebben wij alle jongens- en meisjes leden uit de JO7, JO9, JO11 en MO11 per e-mail aangeschreven. Het inschrijfformulier dient uiterlijk zaterdag 18 maart 2017 te worden ingeleverd bij Annemarie den Ouden of Helga Stout.

Ook als je niet mee doet, willen we je toch vragen dit aan ons door te geven door het formulier in te leveren!!