Bij elke wedstrijd van Bergambacht 1 nodigen we een speler uit de jeugdopleiding uit om een middag te ervaren hoe het is om bij de selectie van het 1e elftal te horen. Geweldige ervaring natuurlijk. De selectiespelers halen om de beurt de desbetreffende jeugdspeler op en dan mag hij of zij overal bij zijn zoals de teambespreking, het samen lunchen en de warming up doen met de reservespelers, het kan niet op...

Nadat ze tijdens de wedstrijd de aanwijzingen horen van de hoofdtrainer Bert Potuyt, en misschien wel tips geven, krijgen ze na de wedstrijd een mooie voetbal met de handtekeningen van alle spelers en technische staf. De ouders en kinderen geven aan dat het een ervaring op zich is, geweldig! De laatste weken zijn de volgende spelers Pupil van de Week geweest:

Pepijn de Kool, speler uit de Jo9-1, een echte aanjager in het veld met een goede dribbel en sterk in de duels.

Daan Boegheim, speler uit de Jo9-4, een dribbelaar die soms aangespoord moet worden maar het schieten en passen gaat steeds beter, ga zo door!

En we hadden 2 weken geleden een duo als Pupil van de Week, als je broers hebt die allebei verdienstelijk op de voetbal zitten dan moet je ze ook samen uitnodigen toch?
Floris van Vliet, speler van de Jo9-1, een keeper die elke week beter wordt en veel plezier heeft in het keeper zijn, dat is het belangrijkste.
Vito van Vliet, speler van de Jo11-3, een verdediger die dit jaar weer begonnen is met voetballen. We zien hem genieten op de trainingen en daarvoor doen we het met z'n allen. Een verdediger die goed positie kiest en dat is erg knap op die leeftijd.

Jongens bedankt en ouders bedankt dat jullie er waren!