Klanten van de Rabobank Krimpenerwaard kunnen nu ook heel eenvoudig onze voetbalvereniging steunen!

Beste leden, ereleden en ouder/verzorgers van leden,

De KNVB is voornemens met ingang van het volgende seizoen, nieuwe spelvormen voor de jongste jeugd te introduceren. Hiervoor moeten er nieuwe doeltjes door ons worden aangeschaft, ook staat het nog op de wensenlijst een extra verrijdbaar groot doel aan te schaffen, om in te zetten tijdens de trainingen. Via de Rabobank Clubkas Campagne is het mogelijk dit te bekostigen!

De Rabobank draagt al jaren vele clubs een warm hart toe door donaties uit het Donatiefonds. In januari 2017 introduceerden zij een nieuw concept, de Rabobank Clubkas Campagne.

Wat is de Rabobank Clubkas Campagne?

In het werkgebied van Rabobank Krimpenerwaard bruist het van verenigingen en stichtingen die het maatschappelijke, sociale en culturele leven verbeteren. Het ondersteunen van lokale projecten is een van de manieren waarmee de Rabobank lokale betrokkenheid bij onze omgeving wil tonen. De Rabobank Clubkas Campagne is één van de fondsen waarmee Rabobank Krimpenerwaard de lokale gemeenschap steunt. Bij de Rabobank Clubkas Campagne brengen leden van de Rabobank stemmen uit op hun favoriete stichting of vereniging. Hoe meer stemmen de deelnemers krijgen, hoe groter de bijdrage is die ze ontvangen. Met de bijdrage kunnen verenigingen/stichtingen activiteiten realiseren die de leefbaarheid in Ammerstol, Bergambacht, Berkenwoude, Gouderak, Haastrecht, Hekendorp, Krimpen aan de Lek, Krimpen aan den IJssel, Lekkerkerk, Ouderkerk aan den IJssel, Stolwijk en Vlist ten goede komen. De Clubkas Campagne is een middel waarmee de Rabobank concreet invulling kan geven aan ledeninvloed; de particuliere leden van de Rabobank mogen door het uitbrengen van hun stem samen bepalen welke verenigingen en stichtingen een bijdrage verdienen voor hun clubkas. Voetbalvereniging Bergambacht is als vereniging aangemeld voor deze Rabobank Clubkas Campagne. Wordt nu dus naast klant ook lid van Rabobank Krimpenerwaard en breng je stem uit op V.V. Bergambacht!

Lid worden kan tot 1 februari 2017! Als lid kun je stemmen in de periode van 28 maart tot en met 11 april 2017.

De opbrengst van de Clubkas Campagne 2017 zal worden gebruikt voor de aanschaf van nieuwe doeltjes en bij voldoende stemmen ook een groot verrijdbaar doel.

Wat kun je allemaal met een lidmaatschap naast stemmen op je favoriete vereniging? De voordelen van het lidmaatschap van Rabobank Krimpenerwaard: Meebeslissen met je bank Vier keer per jaar ledenmagazine Dichterbij Aantrekkelijke ledenaanbiedingen Klik op onderstaande link om lid te worden van de Rabobank Krimpenerwaard: https://www.rabobank.nl/particulieren/leden/lid-worden/?c=context&lword=Krimpenerwaard

Met sportieve groet,
Ton den Ouden