Beste leden, donateurs en sponsors,

Na de vele voorbereidingen in de nieuwbouw van de 8 kleedkamers, willen wij U per heden de laatste update geven van de werkzaamheden.

Eind vorige week zijn na het neerleggen van de rijplaten op het wandelpad, (let op iedereen : want deze zijn vuil, ongelijk en soms verradelijk glad), is de coniferenhaag en de 3 containers (oude opslag) weggehaald (1 verplaatst), wortels eruit gehaald, veel oude rommel, hout en oude materialen weggegooid, stelconplaten verplaatst naar 2e veld en de grond verplaatst om alles bouwrijp te maken.

Na het uitzetten van het werk door onze hoofdsponsor en aannemer Bezemer Bouw, zijn er door vele (vrijwillige) uren gemaakt, wij hopen en vertrouwen straks op meer spontane hulp.

Zonder onze harde kern vrijwilligers van de dinsdagochtend was dit onmogelijk geweest, om dit zo snel voor elkaar te krijgen. Wederom bedankt voor jullie (ver)trouw(d)e bijdrage. Speciale dank ook aan Cor Teeuwen, voor zijn vrijwillige werkzaamheden in deze paar dagen.

De start ging geheel onder leiding van sponsors loonbedrijf Berry Teeuwen en transportbedrijf Verwaal, beide uit Stolwijk, en daarin toonde ze, gezien de nette aanneemprijs van deze klus, een goed hart richting ons als voetbalvereniging Bergambacht. Bedankt voor uw bijdrage hierin.

Een heel leuke geste deed ook een ouder, die zelf alleen bij de club traint, door een geldbedrag van 500,= euro te doneren aan de club, omdat z'n kinderen het prima naar hun zin hebben, en omdat hijzelf geen gelegenheid heeft in de komende maanden om te helpen bij de nieuwbouw.

Ook in de aanbestedingen van de eerst benodigde materialen kunnen we trots zijn op enkele sponsors : BMC voor de bouwstaalmatten, Timmerfabriek van Erk voor de kozijnen en deuren, Remco Elshof voor de tussenwandjes met blokken en voor het opmetselen van liefst 24.000 !! stenen, hebben we recent kunnen uitbesteden voor een heel nette prijs aan Richard Achterberg.

We zijn ook volop bezig met de sponsoring van de kleedkamers en we kunnen U mededelen dat hoofdsponsor Sporthuis Oskam alle nieuwe kleedkamers aan de binnenzijde gaat sponsoren. We zijn zeer tevreden met dit mooie aanbod van Marcel, onze Hummel sport- en kledingleverancier.

Voor de buitenzijde kleedkamers zijn we reeds rond met diverse bedrijven, maar benoemen deze 8 hoofdsponsors en vele sub-sponsors graag allen tesamen in een volgende update of nieuwsbrief.

Voor info omtrent het kostenplaatje van deze of andere sponsoring : bel Dieks Potuyt 06-51159358.

Bij veel van de aanstaande werkzaamheden vertrouwen we op de medewerking van onze leden. Meld U voor een aantal uren helpen, graag aan bij coordinator Arie van Driel op 06-31010913. Voor een ieder heeft hij passende vrijwillige werkzaamheden, in uren die op U worden aangepast.

Wij willen U tevens op de hoogte stellen, dat we a.s. maandag 25 maart starten met het hei-werk.

Op dinsdag 26 maart, aanvang 11.00 uur, hebben we de officiele handeling : de laatste paal erin. Vanuit de gemeente zal B & W, diverse (hoofd)sponsors, ere-leden, leden van verdienste en de regionale pers aanwezig zijn en hopen we als bestuur ook op aanwezigheid van leden en donateurs.

Kortom : een ieder is welkom om dit heuglijke feit bij te wonen van onze bijna 80-jarige vereniging.

Het bestuur v.v. Bergambacht