De supportersvereniging nodigt iedereen weer uit voor de traditionele Mossel-/Gourmetavond in het clubgebouw van vv Bergambacht. Deze culinaire thema-avond zal dit jaar plaatsvinden op vrijdag 25 november 2016. De aanvang is 19.00.

De avond zal worden geopend met een klein buffet bestaande uit saté, salade en broodjes paling, zalm en haring. Vervolgens kunnen de gasten zich verheerlijken aan de inmiddels gekookte mosselen óf de gourmet.

Ook voor entertainment is gezorgd. De avond zal in toepasselijke sfeer worden opgeluisterd met een optreden van de Zingende Zalmvissers uit Ammerstol en we sluiten af met DJ Albin.

De kosten voor deze avond zijn:
Leden supportersvereniging en introducé – 15 euro per persoon
Niet leden – 25 euro per persoon
Kinderen t/m 15 jaar – 7,50 euro
Deze kosten zijn inclusief 3 consumptiebonnen, het klein buffet en mosselen óf gourmet.

Aanmelden
Aanmelden voor deze avond kan t/m 22 november met behulp van de aanmeldformulieren in de kantine. Aanmelden via e-mail is ook mogelijk: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Vergeet hierbij niet het aantal personen mosselen/gourmet te vermelden.
Gelieve bij de aanmelding gelijk te betalen. Het bedrag kan worden overgemaakt op rekeningnummer NL28RABO0307318443 ten name van supportersvereniging en onder vermelding van Mosselavond.

Wij hopen jullie de 25e te mogen begroeten in het clubgebouw om er weer een buitengewoon gezellige avond van te maken!

Bestuur supportersvereniging