op zaterdag 24 september mocht er weer een pupil van de vv Bergambacht in de keuken kijken bij het 1e team.
Jesper werd opgehaald door de hoofdtrainer Bert Potuyt , achteraf hoorde ik dat het de overbuurman is dus koud kunstje natuurlijk.

Maar wat een verrassing was dit zeg !

de selectie eet gezamenlijk tussen de middag en daar mocht Jesper ook aanschuiven om de boter door te schuiven of de kaas aan de keeper te geven, hij was onderdeel van het team.
na het eten de tactische bespreking, mondje dicht Jesper, niks doorgeven aan Kamerik hoor

De warming-up met de spelers en het tijdens de wedstrijd horen van de aanwijzingen het was geweldig.Jesper genoot er van !
Zijn vader heeft de mooie foto's genomen, die was net zo trots als zijn voetballende zoon. Kijk daarvoor wilde de selectie dit weer oppakken. De relatie tussen jeugd en het de selectie hoeft niet zo groot te zijn zoals het was. Daarom een geweldig initiatief.
Sinds een paar weken helpen de selectiespelers ook bij de jongste jeugd met de trainingen en dat wordt als heel leuk ervaren.

vv Bergambacht won de wedstrijd met 4-2 en won ook de uitwedstrijd van afgelopen zaterdag tegen Hertha en staat nu dus op een mooie 2e plaats, hou dit vol met z'n allen !