Beste oud leiders/selectiespelers,

Zoals iedereen weet is er de laatste 5 jaar veel gebeurd in onze vereniging. Zowel op zaterdag als op zondag zijn er hoogte en dieptepunten geweest. Het huidig bestuur wil zich sterk maken voor het realiseren van de ambities voor kort, midden en lange termijn. Tevens wil het bestuur draagvlak creëren binnen de vereniging waarin iedereen weer gelooft in de toekomst van VV Bergambacht. Inmiddels is binnen onze ambitie de jeugdafdeling al opsterkte met op niveau aangestelde jeugdtrainers. De eerste lichting talentvolle junioren speelt inmiddels al senioren en de tweede talentvolle lichting junioren komt eraan. In gesprekken met onze nieuwe hoofdtrainer Anton van der Stelt zijn deze randvoorwaarden voor de selectie gesteld. Samen met hem is er vooruit gekeken en is de conclusie getrokken dat alle ingrediënten aanwezig zijn om Bergambacht sportief weer op de kaart te zetten. Dus wij willen u als betrokkenen uit het verleden ook betrekken in dit proces en wel op woensdag 24 april om 20:00 in onze eigen kantine. Dus laat uw blauw zwarte hart spreken en kom 24 april a.s..