Ja u leest het goed,
vv Bergambacht heeft weer een voetbalteam met en voor  sportieve en enthousiaste meisjes :  MB1

Het meisjesteam werd op  zaterdag 29 augustus in het nieuw gestoken door Andre Bodegom (Adeon Technologies B.V.) en Piet de Langen, heel het team kreeg een mooi trainingspak en een nieuwe grote voetbaltas en natuurlijk een schitterend tenue met duidelijk zichtbare witte rugnummers. Heel handig voor de KNVB scouts later in het seizoen als ze in Bergambacht bij de talenten moeten komen kijken

Ik wil Andre Bodegom en Piet de Langen erg bedanken namens de Jeugdcommissie en de trainers en de speelsters, echt een groots gebaar van jullie! Bedankt.

Op deze dag speelden ze hun eerste bekerwedstrijd tegen Cabauw MB1. Na een schitterende wedstrijd en een onverzettelijke inzet behaalden ze hun 1e overwinning van het seizoen. MB1 won met maar liefst  5-1 van een team dat al jaren samenspeelde.

Heel veel succes  Aart van Rij en Marco den Hartog en Joanne Ligtvoet dit seizoen met dit team want wat een aanwinst is dit voor het jeugdvoetbal in Bergambacht!