Vrijdagavond 5 juni hebben de F-, E- en D-pupillen van de vv Bergambacht in het hele dorp statiegeldflessen opgehaald. En het mag gezegd worden, de jongste jeugd heeft laten zien dat ze ook buiten de trainingen en wedstrijden om inzet tonen voor de vereniging. Ze hebben maar liefst 3.263 flessen en een flink aantal bierkratten opgehaald.

Om deze geweldige inzet te belonen, heeft de businessclub besloten om voor iedere PET fles die is opgehaald 5 eurocent te doneren.

De totale opbrengst van deze actie wordt ingezet voor de jeugdactiviteiten van vv Bergambacht.

Hierbij willen wij de jeugd, ouders, vrijwilligers en businessclub bedanken. De tijdens deze actie gemaakte foto's kunt u vinden onder het kopje "extra" - "foto's". Of klik HIER om direct naar de pagina te gaan.