Op 5 juli jl. heeft de K.N.V.B. de indelingen van de competitie bekend gemaakt. De indeling is op basis van regio indeling en hemelsbrede afstand tot stand gekomen.

Ons 1e team is ingedeeld in de 4e klasse D (West 2). De tegenstanders voor komend seizoen zijn:

Dilettant, IFC, Kamerik, Lekkerkerk, Linschoten, Lopik, Moerkapelle, Oudewater, Rijnstreek, Rohda '76, SPV '81, Streefkerk, SV Noordeloos.

Aanvangstijden thuiswedstrijden:

1e elftal 14.30 uur (was 15.00 uur)

2e elftal 12.00 uur (was 12.30 uur).

-----------------------------------------------------------------------------------

Transfernieuws selectie

Voor komend seizoen zijn er enkele mutaties te vermelden bij het 1e en 2e elftal van de selectie:

Gaan:

Jeroen de Wit (zondag), Joost Ouwerkerk (zondag), Dion Kok (zondag), Roy Pons (lager elftal), Jeremy Bulham (lager elftal), Daniel Bulham (lager elftal), Erik Vermeulen (WDS).

Nieuw:

Redouan Adoudy (Schoonhoven), Nabil Belali (Schoonhoven), Jorrit Verkerk (A), Hicham Elkadiri (A), Hidde Kloet (A).

Vacature:

We zoeken nog (steeds) naar een geschikte assistent trainer voor de selectie (2e elftal). Het liefst een oud selectiespeler van onze vereniging. Mocht je interesse hebben, hoor ik dat graag. (Kan/mag ook een "duo-baan" zijn).

------------------------------------------------------------------------------

Onderhoud velden / sportcomplex

Op veld 1 wordt momenteel een kunstgrasveld aangelegd. Zodoende beschikken we vanaf het nieuwe seizoen over twee kunstgrasvelden (veld 1 en veld 3) en één veld met natuurlijk gras (veld 2). Veld 2 zal kwalitatief veel beter blijven dan afgelopen seizoenen, doordat er nauwelijks meer op getraind zal worden. Ook het 7 tegen 7 voetbal op de donderdagavond zal voortaan op kunstgras gespeeld worden, aanvang 20.00 uur (was 19.30 uur).

We hopen de eerste week van september van alle velden gebruik te kunnen maken.

Momenteel wordt de kantine geheel verbouwd. Nieuwe kozijnen, nieuw dak, veel binnenwerk dat aangepast wordt, kortom, een hele klus voor de aannemer, maar zeer zeker voor onze vrijwilligers. Als ik zie hoeveel vrijwilligers (vaak de oudere leden) er dagelijks/wekelijks bezig zijn, verdient dat veel respect en een groot compliment. Zonder al die inzet zou zo'n verbouwing nooit tot stand kunnen komen. Bedankt daarvoor allemaal.

En........, heb je een vrij uurtje over, hulp kunnen ze altijd gebruiken.

Aart Zanen, TC, v.v. Bergambacht.

Tel. 06-12244986