VV Bergambacht is voor aankomend seizoen op zoek naar een enthousiaste, ambitieuze en communicatief vaardige trainer voor de JO17-1.

VV Bergambacht heeft een bevlogen en gezellige jeugdafdeling waar elk kind op zijn of haar eigen niveau kan en mag ontwikkelen en genieten van het voetbalspel. De jeugdafdeling krijgt steeds meer vorm en door ons vooral te richten op het individueel ontwikkelen van de speler zijn we op de goede weg. We zien blije gezichten en de kinderen hebben plezier. Toch kunnen we nog een stap maken met z’n allen en daar hebben we onder andere JOU bij nodig.

Taken en verantwoordelijkheden: • Tweemaal in de week de training verzorgen, maandag en woensdag vooralsnog; • Coachen en begeleiden van het team tijdens de wedstrijden op zaterdagen en soms ook doordeweeks;

Profiel van de kandidaat: • Enthousiast en communicatief vaardig zijn om de spelers uit te dagen met gevarieerde oefenstof; • Empathisch vermogen hebben in de zin dat je oog hebt voor allerlei verschillende karakters en je aanvoelt wat de groep nodig heeft en/of de speler individueel nodig heeft; • Heeft ook oog voor spelers en leiders van de andere teams in dezelfde leeftijdscategorie; • Heeft tijdens trainingen en wedstrijden oog voor individuele ontwikkeling van de spelers en volgt de visie van het jeugdvoetbalbeleidsplan; • Minimaal in het bezit van het certificaat KNVB Juniorentrainer, maar heb je dat niet ga dan toch in gesprek met ons. Er is veel mogelijk vanuit de club en praktijkervaring is net zo waardevol. Het gaat ons om de persoon.

Wij bieden: • Een sportieve werkplek met een goede sfeer en bevlogen trainers en leiders en een goed werkende technische commissie, die oog heeft voor ontwikkeling van het kader. • Opleidings- en doorgroeimogelijkheden. • Een passende financiële vergoeding.

Mocht je geïnteresseerd zijn stuur dan je motivatie met CV naar: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..
Heb je vragen? Dan kun je contact opnemen met Kelvin Potuijt: 06-33104392.