HEI EN BOEICOP • Bergambacht verloor in Hei en Boeicop met 3-1 van HSSC’61, dat al na vier minuten de leiding nam.

Rody Bezemer bracht het elftal van Jerry de Groot weer snel langszij. ,,Ik mis nog een aantal geblesseerde basisspelers, die pas na de winterstop weer inzetbaar zijn,” aldus Bergambacht-trainer Jerry de Groot. ,,Daarnaast speelden teveel spelers onder hun niveau. Nadat we twee kansen op de 1-2 misten, scoorde de thuisclub wel. In de tweede helft konden we HSSC’61, dat goed speelde, geen pijn meer doen. Met een prachtig afstandsschot besliste de thuisclub, die in punten gelijk met ons stond, de wedstrijd. Ik hoop dat na de twee komende zware thuiswedstrijden tegen Hardinxveld en de naar voren gehaalde wedstrijd tegen Haastrecht op 17 december, de gifbeker eindelijk leeg is.”

Bron: Regio-Voetbal