Nick Spelt uit JO13-1 gaat op voor de laatste fase KNVB Selectie Keepers JO12 op zondag 18 maart aanstaande! Onze 1e jaars keeper uit de JO13-1, spelend in de 1e klasse promotie, heeft de afgelopen maanden meerdere zaterdagen zijn ouders lief aan moeten kijken. Het begon met 1e selectieactiviteit KNVB JO12 in Maassluis op de velden van Excelsior Maassluis. Nick was uitgenodigd door de KNVB omdat hij was opgevallen tijdens wedstrijden van zijn eigen team en bij de KNVB kenden ze Nick al van vorige jaren. Hij keept immers al heel zijn leven en is ook al op stage geweest bij Feyenoord 2 jaar geleden.

We zijn trots dat Nick zijn talenten mag laten zien bij de KNVB en wensen hem veel plezier en succes toe. Ook de hoofdtrainer van de JO13-1 Jordi Potuijt was onder de indruk van Nick en is dan ook erg blij dat hij opgevallen is bij de scouts van de KNVB.

Heel veel succes komende zondag Nick!