Aankomende voorjaarsvakantie organiseert Voetbalopleidingscentrum De Complete Techniek tweemaal een zaalvoetbaltweedaagse. Dit zal eenmaal plaatsvinden in Alphen aan den Rijn in Sporthal de Limeshal (18 en 19 februari), de andere tweedaagse vindt plaats in Nieuwkoop in sporthal de Steupel (21 en 22 februari).

Voor het bedrag van 59 euro kunnen kinderen van half 10 tot half 4 twee dagen lang voetballen in de zaal onder begeleiding van gediplomeerde De Complete Techniek-trainers. Doel van deze twee dagen is de kinderen in de vakantie een leuke voetbalactiviteit aan te bieden in een andere omgeving dan op het voetbalveld.

s Ochtends zal enigszins in het teken staan van het leren zaalvoetballen door verschillende uitdagende oefeningen. s Middags zullen in partij- en toernooivormen wedstrijdjes onderling gespeeld worden.

Mijn vraag aan u is om een bericht op de website van uw voetbalvereniging te plaatsen met hierin deze mededeling en dat kinderen zich kunnen inschrijven via www.decompletetechniek.nl --> aanmelden --> inschrijven --> zaalactiviteit voorjaarsvakantie.

Indien u nog vragen/opmerkingen heeft kunt u zich richten tot Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

In de bijlage is ook nog een poster/flyer in PDF en JPG formaat te vinden, wellicht kunt u deze bij het bericht op de website plaatsen.

Alvast hartelijk dank voor uw genomen moeite!

Met vriendelijke groeten,
Voetbalopleidingscentrum De Complete Techniek

Ter info:
Dit is een activiteit die niet door VV Bergambacht georganiseerd of ondersteund wordt. Je moet dus zelf inschrijven en alles regelen. Ook voor vragen moet je bij de organisatie zijn.