Onze voetbalvereniging heeft oog voor het jeugdvoetbal, daarmee bedoel ik voor alle jeugd! Iedereen telt mee en moet met plezier naar trainingen en wedstrijden kunnen gaan. De vrijwilligers die elke week weer helpen om de jeugd plezier te laten beleven en ieder op zijn eigen niveau uit te dagen, voor die groep wil ik een diepe buiging maken. Bedankt daarvoor!

In een jeugdopleiding is er altijd niveauverschil, dat heb je in elke sport en ook op school. Dat geeft ook niet, dat is iets natuurlijks. Juist dat is ook mooi om te zien. Dit jaar gaan weer twee talenten (nadat Roel Heij al eerder naar Sparta Rotterdam is gegaan) ons verlaten en zullen de uitdaging aangaan bij dit keer: Excelsior Rotterdam

Dalil Benazza

Spelend in de Jo9-1 is aangenomen bij Excelsior R'dam Jo10, wij wensen hem heel veel plezier en we hopen dat hij van alles gaat genieten. Doe je best kanjer, scoor maar net zoveel als je gedaan hebt bij VV Bergambacht. Dit seizoen steeds meer oog voor de spelers om je heen gekregen, knap hoor en je leidinggevende kwaliteiten vielen ook op. Succes!

Lucy Heij

Spelend in de Jo11-1 is aangenomen bij Excelsior R'dam Mo13-1, die gaan het nieuwe seizoen beginnen met een meisjesteam Mo13-1, ze hadden al jongere teams in competities. We hebben altijd genoten van het stoere meisje tussen de jongens. Voetballend en tactisch erg goed en dat viel ook steeds meer op bij verenigingen waar tegen Jo11-1 speelde. Nu gaat ze een stap maken en we hopen dat ze haar "mannetje" zal staan. Heel veel succes en geniet ook jij ervan, veel plezier!

Gerard van Hove