Nacompetitie - Road to promotie

Na een lange periode zonder sportief succes, is het de mannen van de Zaterdag 1 gelukt om nacompetitie voor promotie af te dwingen in de 4e klasse. Dit houdt in dat zij samen met twee andere teams gaan uitmaken wie er volgend seizoen in de 3e klasse aantreedt.

Om de spelers maximaal te ondersteunen in hun jacht naar promotie, heeft de Supportersvereniging van V.V. Bergambacht besloten een busreis te organiseren voor de eerste (uit)wedstrijd tegen Leiden.

De bus vertrekt op zaterdag 20 mei a.s. om 12.15 uur en zal binnen anderhalf uur na afloop van de wedstrijd huiswaarts keren. Er wordt verzameld bij de kantine van V.V. Bergambacht.

Wil je ook met de bus mee rijden om de mannen van Zaterdag 1 aan te moedigen, meld je dan nu aan door een e-mailbericht te sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken., onder vermelding van je naam, leeftijd en telefoonnummer.

De kosten hiervoor zijn € 10,00 voor volwassenen en € 5,00 voor kinderen t/m 12 jaar. Het is echter ook mogelijk om lid te worden van de Supportersvereniging. Je betaalt dan slechts € 7,00 en kunt dan gedurende het seizoen voor een kleine eigen bijdrage deelnemen aan de activiteiten die zij organiseren, zoals de jaarlijkse mossel-/gourmetavond, de bootreis en het 7 tegen 7 toernooi. Ben je al lid van de Supportersverening, dan mag je gratis mee!

Geef je snel op, want vol = vol!!!

Niet in de gelegenheid om mee te gaan? Ook rondom de thuiswedstrijd op zaterdag 3 juni a.s. aanvang 17.00 uur zal genoeg te beleven zijn.

Iedereen is van harte uitgenodigd om te komen aanmoedigen!!