tip: ---- ZET HD functie aan, dan heb je schitterend beeld------

De organisatie wilde eens wat anders en daarom hebben we deze beelden laten maken d.m.v. een drone en vervolgens heeft Marin van Houten samen met  Aad van Dijk de uiteindelijke beelden aangeleverd.
Het resultaat mag er zijn zeg.

Aad van Dijk en Marin van Houten  bedankt voor alles !!

Het nieuwe KNVB Pupillenvoetbal voor de Jo9 is ook onder de aandacht gebracht bij Voetbalvereniging Bergambacht.

Op vrijdagavond 31 maart kwamen alle 27 jongens die in de Jo9 blijven voetballen bij elkaar en hebben Arjen Bezemer en Gerard van Hove de nieuwe regels uitgelegd naar aanleiding van praktijk voorbeelden en daarna hebben de kinderen in mixed teams wedstrijden gespeeld van 15 minuten met de nieuwe regels en de begeleiders Mevin Treure en Bart Scheer en Sietse Verkerk als "scheidsrechters".