Op maandag 20 februari werd er weer gevoetbald op veld 1 van de VV Bergambacht. Er waren velden uitgezet om 6 tegen 6 te gaan spelen in een toernooivorm. Alle jeugdspelers uit de Jo11-1 t/m Jo11-4 waren uitgenodigd om mee te doen. Het toernooi was georganiseerd door Jordi Potuijt.

Jordi moest vanwege zijn trainerscursus TC3 een toernooi organiseren en met alles rekening houden zoals uitnodigingen, EHBO, prijzen, speelschema, enz.. Door de enthousiaste spelers waren er gelukkig 36 jongens en meisjes die graag wilden voetballen. Jordi had een toernooivorm ontworpen waar uiteindelijk een individuele winnaar uit zou komen. Dus elke wedstrijd andere teams en als je veel scoorde kreeg je meer punten. Wat een rekenwerk hè Jordi? De wedstrijden duurde 15 minuten en uiteindelijk werden er 5 rondes meegenomen in de einduitslag. De wedstrijden werden gespeeld op kwart veld waar dan 6 tegen 6 gespeeld diende te worden, inclusief keeper. Wat een strijd en wat een talent loopt er toch rond bij onze club. Geweldig! Uiteindelijk kwam er een top 3:

1.Alec Spee uit de Jo11-1
2.Jan van Daalen uit de Jo11-3
3.Ricardo Sandberg uit de Jo11-2

Gefeliciteerd jongens en een grote duim omhoog voor alle spelers die er weer waren. Fantastische groep, ga zo door! Ook wil ik de begeleiders bedanken die zich spontaan aanmeldde: Robbert Spee, Henk de Kluijver, Andre Ooms, Cornel Zeltenrijch, Bart Scheer, Tarik Bnademjdid en Martin de Man. Tenslotte wil ik Jordi Potuijt veel succes wensen met het verder verloop van de cursus TC3, blijf jezelf en onthoud goed dat het gaat om het plezier wat de spelers uitstralen. Ze vonden het geweldig om te doen voor je. Steek die maar in je zak.