BERGAMBACHT - Bergambacht leed in en tegen Moerkapelle een fikse 6-1 nederlaag. Het elftal van Bert Potuyt had een totale offday.

Niets lukte, maar ook op inzet werd Bergambacht afgetroefd. Na de openingstreffer stroopte de thuisclub zijn mouwen op en scoorde binnen twintig minuten nog twee keer. Bergambacht moest het antwoord schuldig blijven. "We wonnen onze eerste twee competitiewedstrijden weliswaar met 4-3, maar kwamen toen al met de schrik vrij,” merkte Potuyt op. "Die wisselvalligheid brak ons nu op. Van alle afspraken, die we vooraf maakten, zoals druk zetten, kwam in het veld niets terecht. Pas bij een 6-0 stand maakte Etienne van de Heuvel onze eretreffer. Dat moet anders aankomende zaterdag tegen Kamerik.”

Bron: regio-voetbal.nl