7 tegen 7 toernooi - Op vrijdag 20 mei 2016 wordt door de supportersvereniging het jaarlijkse 7 tegen 7 toernooi georganiseerd.

Om 19.00 uur zal er op voetbalvereniging Bergambacht worden afgetrapt voor de eerste wedstrijden. Tussen 22.00 en 22.30 uur zullen de laatste wedstrijden worden gespeeld, waarna aansluitend de prijsuitreiking volgt. Na afloop zal de kantine niet gelijk zijn deuren sluiten en is het tot 02.00 uur mogelijk om onder het genot van een drankje gezellig de wedstrijden na te bespreken.

Het 7 tegen 7 toernooi is voor zowel leden als niet-leden vanaf 18 jaar en ouder. Teams van de voetbal, families, vrienden, bedrijven, sportteams uit de omgeving etc. kunnen zich nu aanmelden. Daarnaast is natuurlijk iedereen van harte welkom om te komen aanmoedigen op sportcomplex ‘’De Hofkamp’’ in Bergambacht.

Aanmelden

Teams kunnen zich t/m 16 mei 2016 aanmelden. Aanmelden kan, onder vermelding van een teamnaam, de teamcaptain en namen en leeftijd van de teamleden, via:

Bellen/sms/whatsapp: 0612435718

Het inschrijfgeld bedraagt €35,- (ongeacht het aantal spelers) per team.

Wij verwachten dat het een hele gezellige avond zal gaan worden en hopen jullie ook dit jaar te mogen begroeten op het sportcomplex!