afgelopen 2 weken mochten Gio Spiering en Nick Spelt en Mischa van Housselt laten zien op de velden van Excelsior Maasluis waarom ze uitgenodigd  waren door de KNVB scout.
ze hadden toch wel spanning de eerste dag natuurlijk, best spannend al die andere jongens en nieuwe trainers, ze kregen een nummer toebedeeld en kregen 2 hesjes met dat nummer erop.

Het idee was dat ze 7 tegen 7 gingen spelen en dat er gewisseld werd via de volleybalnorm, dus doordraaien zo werden alle spelers getriggerd om alle posities te spelen tijdens de wedstrijden van 30 minuten.

De kanjers van vv Bergambacht hebben zich het kaas niet van het brood laten eten en lieten echt even zien wie ze waren, vooral Gio was de tweede dag duidelijk aanwezig. Nick was heel goed de eerste partijen op de tweede dag dat ik er was. Aan Mischa zag je dat zijn balbehandeling en doorbewegen hem uniek maakten tussen de andere spelers maar ook dat hij de jongste van alle groepen was.

Al met al een geslaagde selectievoorronde voor de boys. Nu afwachten wat de KNVB er van vond.
Goed gedaan jongens !