Een prima spelend Bergambacht verloor in Hendrik-Ido-Ambacht met 1-0 van koploper IFC, dat in de 90ste minuut pas doel trof.

Met Alex Zanddijk als versterking in de defensie gaven de Bergambachtenaren weinig kansen weg. Ook op het middenveld had Bergambacht een overwicht. De thuisclub ging de lange bal spelen, waar het elftal van Anton van der Stelt wel raad mee wist. Menno Rijkaart stond naast Jelle Hordijk in de spits. De kleine kansen die het duo kreeg, werden niet benut.

Het ‘geluk van de koploper’ lachte de thuisclub toe in de slotminuut. De bal bereikte uit een vrije trap ene vrijstaande IFC’er, die Roy Pons dit keer kansloos liet. ,,Heel vervelend om op deze manier te verliezen,” merkte Van der Stelt nog op. ,,Toch geef ik mijn team een pluim voor hun inzet en spel.”

Bron: regio-voetbal.nl