Afgelopen zaterdag was de derby Bergambacht-Lekkerkerk en daar hoort natuurlijk weer een pupil van de week bij en deze week was Mischa Vonk de gelukkige. Mischa speelt in de E2 als rechterverdediger en werd verrast thuis door selectiespeler Guido Otterspeer, de vraag was of hij het leuk vond om een middag mee te lopen met de spelers van de selectie in aanloop van hun wedstrijd. Natuurtlijk! Gaaf!!

Hij mocht bij de bespreking aanschuiven en luisteren wat de trainer Anton van der Stelt te zeggen had tegen de spelers, vervolgens mocht hij mee het veld op om mee te doen met de warming-up. Toen de wedstrijd begon stond Mischa tussen de scheidsrechter en vlaggers en Jordi Potuyt als aanvoerder Bergambacht voor de onderstaande foto, voordat de wedstrijd begon mocht Mischa gaan proberen de bal in het doel te schieten met de keeper Lekkerkerk als geduchte tegenstander.

Tijdens de wedstrijd zat Mischa op de bank te genieten van de entourage en zag hij dat het 1-1 werd, jammer natuurlijk want bij winst had Bergambacht aansluiting gevonden bij bovenste 4. Als klap op de vuurpijl kreeg Mischa uit handen van de selectie een mooie voetbal met alle handtekeningen van de spelers, waaronder ook die van zijn leider bij E2 : Jelle Hordijk, die aangaf dat Mischa nog nooit zo stil had gezeten bij een bespreking hahaha.

Bedankt weer selectie en op naar de volgende....