De voetbalcompetities lopen alweer op zijn einde, de eerste kampioenen zijn gehuldigd en er zullen er nog meer volgen. In mei staan er vele jeugdtoernooien gepland op ons mooie sportpark waarbij hierbij al onze dank aan de organisatie die er nu al menig uurtje in heeft zitten om dit tot in de puntjes voor te bereiden. Ook de jeugdinstuif op 1 mei en het jaarlijkse tentenkamp in juni staan weer voor de deur, twee topevenementen voor onze jeugd en elk jaar weer een daverend succes.

Zoals jullie ook al hebben kunnen zien is de nieuwbouw van de kleedkamers in volle gang en wordt er hard gewerkt om alles voor de bouwvak vakantie gereed te hebben. We kunnen er met zijn allen trots op zijn dat onze leden, maar ook onze gasten straks gebruik kunnen gaan maken van nieuwe, moderne, en zeer fraaie faciliteiten.

Ook de voorbereidingen voor volgend seizoen zijn alweer in volle gang, de jeugdcommissie en de technische commissie zijn alweer een tijdje hard aan het werk om alles, zo optimaal als mogelijk, voor te bereiden voor de start van de competitie in september. Van de mini F-jes tot aan ons vlaggenschip de zaterdag seniorenselectie, alles passeert de revue en overal is men alweer bezig de puntjes op de i te zetten om volgend jaar goed uit de startblokken te kunnen komen.

Het is een ieder hopelijk duidelijk geworden dat wij als VV Bergambacht niet stil zitten. Vanuit onze visie hebben we duidelijke en haalbare doelstellingen opgesteld, voor de komende drie jaar, om onze club klaar te stomen voor de toekomst. Van kleedkamers tot en met de interne organisatie, van
normen en waarden tot en met onze automatisering en de manier waarop wij omgaan met selectievoetbal. Wij hebben de jeugd en daarmee ook de toekomst en onze jeugd verdient het beste van wat we kunnen bieden.

Onze slogan voor de komende 3 jaar zegt het allemaal: 'VV Bergambacht, het sportieve hart van Bergambacht'

Alvast een super zonnig voorjaar en een succesvol en sportieve seizoensafsluiting toegewenst en tot snel op ons mooie sportpark.

René ter Braak,
voorzitter