de KNVB heeft ook dit seizoen weer drie E-pupillen uitgenodigd voor team KNVB o/11, al de geselecteerden spelers zullen  24 januari en 7 februari op het complex van Excelsior Maassluis het tegen elkaar opnemen om de KNVB scouts te overtuigen.

de volgende spelers zijn uitgenodigd:

Gio Spiering uit de E1, een handige speler met veel techniek en een uitzonderlijke 1 tegen 1 actie gecombineerd met scorend vermogen.

Nick Spelt uit de E1, een talentvolle jonge keeper ( nog 1e jaar E) die op de lijn niet te passeren is en die steeds beter gaat "meevoetballen".

Mischa van Housselt uit de E2,  de benjamin van de het talentvolle E team, goed schot en snelheid en scorend vermogen zijn de sterke kwaliteiten van hem.

De Jeugdcommissie wenst de spelers heel veel succes en zijn erg blij dat de KNVB onze jeugdleden geselecteerd heeft, jongens geniet ervan en doe wat jullie altijd doen op de training, plezier hebben!