Eind oktober zijn we weer gestart met onze jaarlijkse boterletteractie. Dit jaar is het ook mogelijk om kerstkransen en kerststollen te kopen. De opbrengst van deze actie komt geheel ten goede aan activiteiten voor de jeugd. Wij hebben de jeugd daarom oproepen extra veel boterletters, kerstkransen en kerststollen te verkopen. Het team wat de meeste boterletters, kerstkransen en kerststollen verkoopt mag met het team naar een wedstrijd van Sparta. Momenteel staat de F1 aan kop met 80 boterletters, kerstkransen en kerststollen, met op de voet gevolgd door F3 met 78 stuks. Maar er kan nog worden besteld, dus het blijft spannend.

Wij bieden de kerstkransen en kerststollen aan voor € 8,50 per stuk. (De winkelprijs is € 9,95).

De kerstollen en kerstkransen worden in de week van 22 december rondgebracht.

Wanneer u nog niet bent benaderd door onze jeugdleden, maar toch met de feestdagen wilt genieten van één van deze heerlijke lekkernijen, stuur dan een e-mailbericht naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. onder vermelding van uw naam, adres en uw bestelling.

Namens alle jeugdleden, alvast hartelijk dank voor uw bestelling