Misschien heeft u het wel gezien de afgelopen weken? De laatste weken liep er een F of E pupil mee met Bergambacht 1 het veld op, daarvoor mocht de pupil luisteren wat de tactische aanwijzingen waren van Anton van der Stelt voor de spelers. Voor de wedstrijd lieten de pupillen nog even zien wat voor skills ze in huis hadden tijdens de warming-up, ook een geweldige ervaring natuurlijk !

Sem Stout, Nick Spelt en Sem Versteeg zijn nu de Pupil vd Week geweest en hebben ervan genoten. Na de wedstrijd kregen ze nog een mooie nieuwe voetbal met alle handtekeningen van de selectie. Dat is nog eens een cadeau zeg.

Selectie vv Bergambacht 1, jullie bedankt tot zover en laten we dit volhouden want het is een mooi moment voor de jeugd om eens te ervaren hoe het later in zijn werk gaat.