Ons talentje Roel Heij uit de goede lichting F1 spelers van dit jaar is aangenomen bij Sparta Rotterdam om te gaan spelen in het team: Sparta Rotterdam o/10.

Roel mocht deelnemen aan een tweetal oefensessies de afgelopen 3 weken en moest daarna afwachten en afwachten...
Gelukkig kreeg hij nu wel een positief bevestigend telefoontje van de hoofdscout van de Sparta-jeugd. Eerder in het jaar kreeg Roel nog een "tikkie" te verwerken doordat hij bij zijn droomclub Feyenoord niet aangenomen werd.

In die periode hebben zijn medespelers laten zien dat je juist als team elkaar beter maakt en dat het fijn is als andere spelers even dat stapje harder willen en kunnen zetten als dat nodig is.

Ikzelf als coordinator ben reuze trots dat een speler van onze club voor deze BVO mag gaan spelen, hij heeft het zelf verdiend en afgedwongen door zijn spel en zijn talent. Wel wil ik ook de ouders van Roel, Viola en Peter feliciteren met deze overstap. Proficiat!

Heel veel plezier Roel, namens iedereen van de club vv Bergambacht en ik ga snel een oefenwedstrijd organiseren tegen je oude medespelers.Emoji

Gerard van Hove