Afgelopen week deed de F3 mee op toernooi van Papendrecht en kon daar de 1e plaats meenemen, geweldig resultaat !
De leiders Arjen de Bruijn en Henk de Kluijver haalden weer het beste naar boven bij de jonge talenten en gaven de jongens tips om die ene belangrijke laatste wedstrijd te winnen. Proficiat mannen.

Ook de F1 had een toernooi en wel op uitnodiging bij het goed aangeschreven en sterk bezette toernooi bij BVCB. De F1 miste zijn keeper Nick Spelt en hun middenvelder Hidde Veerman maar Jort ter Braak wilde wel keepen, bedankt! Tegen bijna alleen Hoofdklassers deed de F1 erg goed mee en had vaak kansen om wedstrijden te beslissen maar telkens ging het net niet, jammer. Ik heb op die donderdag genoten van de vorderingen die dit team hebben gemaakt individueel, het is een mooi jaar geworden voor Bergambacht F1 en dat komt mede door de bevlogenheid van de leiders Robbert Spee en Jeroen van Luit. Bedankt mannen. Heel het team maakt vorderingen en dat is belangrijk, goed gedaan jongens en Lucy Heij.