Beste leden, vrijwilligers, sponsors, ouders, opa's en oma's,

In juni van dit jaar zijn wij gestart met de verbouwing van onze kantine en is het gras op het eerste veld vervangen door kunstgras. De kantine is voorzien van een nieuw dak, nieuwe ramen, een nieuw ventilatiesysteem en een nieuwe vloer en de eerste wedstrijden zijn inmiddels gespeeld op het nieuwe kunstgrasveld. Wij zijn supertrots en nodigen u uit om het resultaat te komen bekijken.

Ter ere van de feestelijke ingebruikname van het kunstgrasveld en de ingebruikname van de vernieuwde kantine organiseren wij vrijdag 3 oktober a.s. een sponsorloop voor de hele jeugdafdeling. Wij hebben wethouder Dilia Blok van de gemeente Bergambacht bereid gevonden het startschot te geven.

Wij nodigen u van harte uit hierbij aanwezig te zijn. Terwijl de pupillen en junioren hun rondjes rennen leiden wij u graag rond door onze vernieuwde kantine. Op het “plein” voor de kantine bieden wij u graag een kop koffie of thee aan. Voor de kinderen is er limonade.

Het Programma:

17:30 uur             :              ontvangst op ons Sportcomplex  Hofkamp, Sportlaantje 1 te Bergambacht, verzamelen op de middenstip

17.40 uur             :              welkomstwoord door René ter Braak

17.45 uur             :              speech wethouder D. Blok

18:00 uur             :              startschot sponsorloop F-pupillen

18.30 uur             :              start sponsorloop E-pupillen

19.00 uur             :              start sponsorloop D-pupillen

19.30 uur             :              start sponsorloop C, B en A-junioren

18.00 – 20.30 uur :              mogelijkheid om een kijkje te nemen in de vernieuwde kantine en langs het nieuwe kunstgrasveld

21.00 uur             :              einde programma

Wij hopen u 3 oktober a.s. te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groet,

Het bestuur van Voetbalvereniging Bergambacht