De Verkiezing van de Leukste Sportvereniging is gestart in de gemeente Bergambacht. Er kan nu gestemd worden op Voetbalvereniging Bergambacht

Beste mensen van Voetbalvereniging Bergambacht,

De 3e editie van de Verkiezing van de Leukste Sportvereniging is vandaag van start gegaan in de gemeente Bergambacht. Er kan vanaf nu gestemd worden op Voetbalvereniging Bergambacht via de website www.leukstesportvereniging.nl.

Verkiezing en tussenstanden

Deelname aan de verkiezing kan Voetbalvereniging Bergambacht veel positieve publiciteit opleveren en geeft leden de kans hun waardering uit te spreken over hun favoriete sportvereniging. Er worden regelmatig tussenstanden gepubliceerd, waarvan u automatisch op de hoogte wordt gehouden. Het laatste nieuws rondom de verkiezing leest u op de nieuwspagina.

Creativiteit wordt beloond

Het organiseren van leuke acties om de nominatie van Voetbalvereniging Bergambacht onder de aandacht te brengen levert niet alleen veel stemmen op. De drie sportverenigingen met de meest creatieve en originele acties, ontvangen namelijk ook een Creativiteit Award.

Houd ons op de hoogte van de acties van Voetbalvereniging Bergambacht via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Volg de verkiezing ook via Facebook en Twitter om op de hoogte te blijven van het laatste nieuws.