Na twee opeenvolgende nederlagen van koploper v.v. Perkouw, is Bergambacht (onverwachts) kanshebber om deze periode als winnaar af te sluiten.

Bergambacht heeft afgelopen zaterdag de uitwedstrijd bij S.P.V.'81 uit Polsbroek met 2-0 gewonnen. Op papier werd een overwinning als normaal gezien worden, daar S.P.V. de rode lantaarndrager is met slechts twee punten. Maar........ een eerder dit seizoen behaald punt, was juist tegen Bergambacht. Kortom, Bergambacht moest flink aan de bak om met de broodnodige drie punten huiswaarts te kunnen keren.

Aankomende zaterdag 22 febr. aanvang 15.00u., volgt de thuiswedstrijd tegen het lastige en goed voetballende SIVEO '60 uit Zegveld. Een ploeg waar oud profvoetballer Herman Verrips (Utrecht) dit seizoen de hoofdtrainer is. Siveo staat momenteel op een derde plaats met, net als Bergambacht, uitzicht op meer. Wanneer deze wedstrijd met 2 doelpunten verschil wordt gewonnen, pakt v.v. Bergambacht de periode. Bij een gelijkspel of een winstpartij met 1 doelpunt verschil pakt v.v. Perkouw de periode en wanneer er wordt verloren pakt Siveo '60 de periode.

Een zeer spannende week breekt dus aan, en zeker ook belangrijk voor het verdere verloop van de competitie. Bij de wedstrijd aankomende zaterdag zal de steun van de supporters de ploeg extra kunnen ondersteunen. Wij rekenen op jullie!

Ook het tweede team speelt mee in de bovenste regionen. Daar ook hier de concurrentie wel eens een steekje laat vallen, behoort een kampioenschap zeker tot de mogelijkheden. Op dit moment staan we er goed voor, en hopen die positieve lijn door te trekken.

Allen, spelers, trainers en begeleiding doen er alles aan bovengenoemde doelstellingen te verwezenlijken en v.v. Bergambacht weer op de kaart te zetten.