Op woensdag 27 november j.l. is bij de vv Bergambacht geloot voor de 2e ronde AA Drink Talent Cup voor de D, E en F pupillen.

De VVBergambacht was zeer verheugd dat deze loting die avond in het clubgebouw heeft plaats gevonden. Een aantal leden mochten

helpen bij deze loting. Rick Hordijk aanvoeder van D1 koppelde zijn team aan een uitwedstrijd (SVV D1 of Leonidas D1).

Hieronder Bergambacht D1 op de foto met de Beker.

Daarnaast mochten Tineke Hordijk, Robert en Henk Graafland, Voorzitter Rene ter Braak en Cor Bontekoe ook helpen bij de loting.

De volgende ronde staat gepland voor E en F pupillen op dinsdag 10 december a.s. en voor de D pupillen voor woensdag 11 december a.s.

Op 26 november was er voor de Senioren geloot bij DCV. Onze 1e team was daarbij vertegenwoordigd.

Hieronder zie je de resultaten van de Loting van de 2e ronde van de Regio Rijnmond Cup:

Lekkerkerk 1 - Bergambacht Za.1

SVV Schiedam D1 of Leonidas D1  - Bergambacht D1

Excelsior'20 Schiedam E1 - Bergambacht E1 of Mvv'27 E1 (deze wedstrijd moet nog gespeeld worden)

Binnenkort wordt er ook nog geloot voor de C junioren waarin Bergambacht C1 nog aan meedoet.