Dit seizoen zijn er maar liefst drie!! pupillenteams voor de competitie ingedeeld in de 1e klasse. Voor ons als club toch prachtig dat de F1, E1 en D1 dit hebben bewerkstelligd door in de bekerwedstrijden (voorafgaand aan de indelingen competitie) prima resultaten te boeken.

Drie opeenvolgende leeftijdsgroepen, waarbij de combinatie van talent en teamgeest in grote mate hiertoe hebben bijgedragen. Maar dat niet alleen, ook de trainersstaf en begeleiding in zijn totaliteit zijn week in week uit optimaal bezig om de spelers stap voor stap beter te laten voetballen. Koppel daarbij de leergierigheid van deze jeugdspelers, en zie het resultaat.

Voor ons als TC en JC de bevestiging dat we de goede weg zijn ingeslagen (een aantal seizoenen geleden) met goede trainers (in het bezit van de benodigde diploma's) op elke leeftijdsgroep. Iets waar het bestuur volledig achter stond en staat.

Dit seizoen zien we ook bij de overige jeugdteams positieve en veelbelovende ontwikkelingen voor de komende jaren. De jeugd heeft de toekomst, geldt zeker voor onze club!

Technische Commissie
Jeugdcommissie